Juuri tällä hetkellä minun pitäisi olla pulahtamassa Oulun  Edenin lämpimiin aaltoihin, mutta miksi minä sitten istun koneeni takana? Vanhin tyttäremme sairastui lähtöpäivää edeltävänä iltana kuumeeseen ja kuumetta on yhä edelleen... joten reissu jäi sitten tekemättä. Joten tervetuloa kummityttö vierailulle viikonloppuna, ollaan kylillä.

Tässä kevään hurmoksessa olen sortunut laiskotteluun. Päivät ovat soljuneet ohi mitään suurempaa tekemättä, mutta onneksi tuosta toteutumattomasta reissusta olen saanut intoa niin käsitöihin kuin siivoukseenkin. Joten tässä tuotoksia...

1517913.jpg

1517910.jpg

1517914.jpg

Olen tehnyt koko meidän perheelle Huopasesta tällaiset tossut. Omani on niin paljon pidetyt, että pohjiin tuli jo reiät, joten virkkasin niinhin uudet pohjat seiskaveikasta.

1517911.jpg

Hätä ei katso aikaa eikä paikkaa... Tämä Harakka-rouva on hautonut munaansa naapurini kylmillä betoniportailla. Aina kun haraka tuntee itsensä häirityksi se lennähtää hetkeksi pois yksin tai muna mukanaan, mutta palaa samaan paikkaan hautomaan hetkisen kuluttua. Eilisen päivän aikana se oli kuljettanut tuon harjan viereen jopa koivun oksan. =0)

1517908.jpg

1517907.jpg